Dinner tomorrow!?

Vad har jag gjort? Jo bjudit över K på middag imorgon efter han slutat jobba, och han tackade ja. Trodde aldrig det faktiskt.. han kanske gillar mig lite ändå.. ;-)

Så då måste jag iväg på bolaget och handla lite viiin imorgon, man kan väl inte bjuda på middag utan vin, eller kan man kanske det? Hm, näe, han bjöd ju på vin förra fredagen så då är det väl min tur antar jag.. :) Nåt tips på nån god mat jag kan laga? Han sa han gillar lasagne, men jag tror jag vill göra sån där god potatisgratäng med ädelost, grädde och vitlök i.. jam jamm. Den kan man bara inte tycka illa om.. :) slurp* men vad ska jag ha till.. Kycklingfilé kryddad med timjan och grönsaker, ja jag måste fundera lite. Annars har jag ju köttfärs hemma i frysen- om han nu så gärna vill ha lasagne, så kanske jag borde göra det och smöra arslet av mig.. det är ju ganska lätt och fort att göra också ändå..

Hm.. Bjuder inte på middag så superofta så.. men paj funderar jag också på, köttfärspaj, den brukar jag göra bra, eller jag gör nästan all mat jävligt bra iofs ;-) Kanske köttfärspaj med soltorkade tomater, keso, ost, hm, eller kanske man kan köpa en tacokryddmix å göra nåt gott av..

Tips?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, varför inte en klassiker? Raggarballe med svängdörrar och kräksallad? (Stortorgsgrillen kl. 02,20 för si sådär 14 år sedan) Those were the days, eller? Kan aldrig glömma när du skulle ragga på en kille med räksallad fulla ansiktet...hahaha!



P.s har du fått nåt brev med varuprover? ;)

2009-01-29 @ 20:05:28
Postat av: Okänd

Du ska ju göra Flygande Jakob...smaskens...!

2009-01-29 @ 20:38:58
Postat av: Leopardhonan her self

hahaha sandra, stroile me räka, borde inte alla veta vad det är?? strips å räksallad,, haha glömmer det aldrig. :) Jo det var verkligen tiden i vårt liv :) hihi.

2009-01-29 @ 22:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0