Träning--> nu!

Nu är träningskläderna på och pengar överförda på kontot.. Ska dra iväg och köpa SL-KORT (så nu lever jag inte på nån annans bekostnad iaf.. hehe) och sen åka ännnnnda två stationer till Ringen, gå ner till Eriksdalsbadet å fixa nytt gymkort, och har jag SL-kort finns ingen ursäkt för att jag inte ska orka träna, då kan jag nämligen ÅKA dit å ÅKA hem.. Hoppas det funkar... Min motivation och min plan.. Började smått igår med mina hantlar här hemma och insåg hur mycket jag längtar efter att styrketräna igen... Sen ska jag gå på min kära crosstrainer till grym musik, boxas och afrodansa hade jag tänkt mig. Kommer bli skoj. Ja inte allt på samma dag då, men ni hajjar. :) Både Petra, Liseplotten, Lotta, Cindy och snart T2 m.flera har ju kort där så nu jävlar ska vi gå ihop oss å köra hårt inför beach 2009!

Nu ska jag bli pigg!!! =)

Kommentarer
Postat av: Ullis

Haha toppenbra med både gym- och SL-kort guldstjärna

2009-02-20 @ 14:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0