Staven är sönder! :(

Inget smör hemma, ingen ost, ingen färskost eller mjukost, ingen korv, ingen kalkon, ingen kaviar, ingenting i påläggsväg förutom en liten liten bit ädelost, kanske en cm stor, några rökta skinkskivor.. Var på affären tidigare men fick för mig att inte köpa något i påläggsväg.. för då äter jag bara i onödan. Men nu sitter jag här hungrig och ångrar mig bittert.. Kom då på att jag kan göra nån röra och lägga på istället med oliver, lite olja, turkisk yoghurt, vitlök och kryddor- vitlöken är ju bra då jag känt mig så förkyld hela tiden på slutet..

Blandade allt i en tillbringare. Tog fram stavmixern, som lägligt nog tydligen gått sönder, precis just ikväll. Men tack!! Nu sitter jag å försöker hacka med en gaffel.. ska nog ta upp oliverna ur kletet och försöka hacka med kniv istället.. sen blir det rallarhalva med olivröra och söderte. Hoppas den blir smarrig. Nyttig blir den iaf, nyttigt fett och nyttigt bröd!



Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag brukar också bittert ångra de köp jag inte gjorde :)

2009-02-26 @ 08:14:09
URL: http://www.improveme.se/ulrika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0