Pajperiod

Nu har jag hoppat upp, duschat käkat frukost och diskat, ska dammsuga en sväng och sen ska jag laga paj igen, bjöd förbi Anna på lite middag för hon ska komma hit å hämta sina grejjor hon lämnade på nyår, har inte blivit att vi setts sen dess, så därför passade jag på och fråga om hon ville ha lite mat, är ju så mycket roligare att laga om man är två. :)

Så nu e tanten vaken och alert.. om än lite dizzy i huvet idag. Varit halvkrasslig i över en vecka nu, snorig å förkyld, men inte dödsförkyld.. så jag överlever precis som vanligt.

Anna har ringt typ hundra gånger för att höra om rätt väg till mig från Sveriges sämsta placerade systembolag vid Globen, hade det inte varit enklare om det legat inuti Globen shoppingcentrum liksom....!? Eh.

Ja så nu ska vi mysa lite och snacka lite skit, ta ett glas rött å käka gott igen!

Fan vilken pajperiod jag har nu! gott gott! och jag älskar att bjuda folk på middag! :) OCH dessutom har jag faktiskt anledning att fira lite idag för jag ÄNTLIGEN fått beslut om att jag får mina pengar snart........!!!!

sådeså!

kram på er från tant leopard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0