Mys

igår! Riktigt trevlig kväll och natt!!

Det blev en lyckad middag, åt inte förräns 21:30 ;-p, men god blev den, K käkade portion efter portion så idag har jag max EN portion kvar av en hel pajform.. hehe. Men det är ju bra betyg, han är ju utbildad kock så.. :)

Vad som händer vet jag inte, vi fortsätter nog umgås om vi båda är singlar, men jag är tveksam till att det kommer bli ett par av oss- vi är för olika för det. Men vem vet.. Vi får se.

Mirakel kan ju hända, även om dom inte händer så ofta i mitt liv..

Snygg, rolig, sexig och nice att hänga med är jag iaf enligt honom- Kanske en början, kanske inte. Nu har vi käkat frulle å han har dragit på jobbet, jag ska hoppa ner i sängen igen, blev inte så mycket sova av inatt.  :p Stackars K som skulle på jobbet, han ville inte det idag..

*förresten så lånade han duschen igår, sen fick han låna rena sockar och ett par trosor av mig.. Ja, ni hörde rätt, t-r-o-s-o-r...Han valde ett par halvgenomskinliga string i leopard som han struttade runt i sen, hahaha. Ja herrejävlar, roligt! Gillar människor som bjuder på sig själv!! :) Jag tog foton för att komma ihåg den roliga synen och för att lägga upp här, men jag ska nog vara snäll och inte göra det ändå..  hahahaha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0