Kul grej.

Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!

Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug!

Du får inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Om du kopierar det här från mig får du inte heller, om du har samma bokstav i förnamnet, skriva nånting som jag har skrivit som svar....

Lycka till!


1. Vad heter du: Söta jag

2. Ett ord på fyra bokstäver: Snus

3. Flicknamn: Sylvia

4. Pojknamn: Simon

5. Yrke: Snickare

6. Färg: Svart

7. Klädesplagg: Skirt

8. Mat: Spenatpaj

9. Sak i badrummet: Smink

10. Plats/stad: Slovakien

11. En orsak att vara sen: Sömnig

12. Något man skriker: SATAN!!

13. Film: Stand by me

14. Något man dricker: Sprit

15. Band: Sven-Ingvars (oh yeah baby!)

16. Djur: Snöleopard

17. Gatunamn: Skördevägen (hehe en väns gata..)

18. Bil: Saab (hade varit mycket coolare att få svara Cadillac..)

19. Sång: Somewhere over the rainbow.. (haha vad svårt det blev..)

20. Aktivitet: Simma (skulle jag vilja kunna bättre)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0