japp!

Nu har jag varit ute på rask promenad runt gullmars å globen å tillback. Svettig å go, förkyld fortfarande känner jag, säkert därför jag känt mig så trött igen sista dagarna.. :(

Hade iaf fått det här nu på min mail, bara å hoppas det inte blir för lite deltagare för då kan kursen ställas in.. :(

ANTAGNINGSBESKED

Du har antagits till ovanstående utbildningen med start den 9 mars 2009.

En faktura på 7 100 kronor avseende kursavgift inklusive
anmälningsavgift (1 000 kr) skickas idag. Den skall betalas inom 10 dagar
fr o m idag.
Observera att anmälningsavgiften inte återbetalas.

Din anmälan är bindande. Avanmälan ska göras senast två veckor före
kursstart.
Vid senare avanmälan debiteras hela kursavgiften.
Avanmälan skall göras skriftligt.

Vi förbehåller oss rätten att ställa in kurs med för få anmälda. Om
så sker återbetalas inbetald avgift.

Med vänlig hälsning

MEDBORGARSKOLAN STOCKHOLMSREGIONEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0