Ja du Sandra

jag höll på garva ihjäl mig vill jag lova!! Å näe, det kommer inte bli en vana att han får låna trosor av mig.. ha ha.. Saknar han lite idag, för nu var det nästan en vecka sen vi sågs, men jag tänker i-c-k-e höra av mig den här gången, vill han nåt får HAN höra av sig nu.......

Tjurmajja! Japp nu är det slut på fjäskeri för karlar!! ;-)

By the way ska jag kanske ut och ta några kalla med Stefan-ett lammkött- ikväll. Vi har inte setts sen jag fick åka med i han och hans kompis taxi några meter från Gullmars förra sommaren, men vi har snackat om att ses, men mest som kompisar känns det som. Vet inte om jag orkar bara, känner mig förkyld och hängig i hela kroppen och har gjort nu i 2 veckor säkert.. måste köpa echinacea igen, piggar säkert upp lite.

Nä vi får väl se vad helgen har att utlova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0