Eskort

Läste just Merals roliga blogg. Hon skriver om att hennes turkvänner skall komma till Sverige och vill att hon ska hitta eskortbrudar till dom.. så jag gjorde som Meral, jag började googla på eskort-tjejer stockholm, och vips, finns hur mycket som helst.. Men alltså jag trodde eskort-tjej var en tjej som var typ sällskapsdam och inte hora!? Men de eskorter jag hittar tar betalt för nästan enbart sexuella tjänster.. och inget annat... ja vissa erbjuder erotisk massage då.. men det är så gott som samma sak enligt mig..

Jag skulle lätt kunna bli eskort-flicka- men inte som dom. Jag skulle vilja tjäna massor av pengar på att bara vara en rik mans sällskap på en tillställning, middag etc. Eller som resesällskap en weekend nånstans, och sen få betalt för det. Skulle inte tacka nej om det inte var världens äckligaste slusk då jag skulle umgås med..

Nån som har behov av mig? ;-)

1000kr i timmen endast för sällskap av denna söta leopard-flicka!!


*nu kommer kommentarerna och pengarna ramla in här snart..* haha

Kommentarer
Postat av: Sandy

Hahaha! Du är ju för rolig du...Passa dig, det kanske nappar nån som läser din blogg...

2009-02-04 @ 10:51:24
Postat av: chalotte

Jag har precis kommit på samma sak som du har gjort.. hade vart kul att vara en sällskapsdam men inga som helst sexuella tjänster.. haha har du hittat någon sån sida eller nått om just sällskapsdamer?

2009-04-06 @ 20:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0