En chi-chi kanske?

Helst skulle jag ju vilja ha en amstaff, bullterrier, pitbull eller nånting sånt.. men har även mer och mer börjat falla för dom små voffsingarna.. Chihuahua t.e.x.. Satt en liten en å tittade fram ur en transportväska på t-banan idag. Såå söt och praktisk! :) Gillar inte djur som får åka i exempelvis handväska, men jag börjar ändå förstå nu, för går en liten chi-chi inne i city en lördag så är det ju risk att dom blir ihjältrampad om man går där det är tätt med folk.. :S  och det är säkert mindre kul.. ;-)

Klicka för att se nästa bild

Titta på den här bara, är den inte för bedårande!!?

(säger hon med allergi och två katter redan...) Men jag kommer ha hund också en vacker dag. Då är "la familia" komplett... (ja såvida jag inte hittar nån galen karl också.. ska väl också kunna få plats.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0