Det var väl ett jävla tjat om Simpson!!?

 
Jessica förut.. Ser ut som en utmärglad transa...




Jessica nu! Fullkomligt normal och kvinnlig!



Det är helt absurbt att man ens diskuterar att hon blivit såååååååå "TJOCK", ja herregud vad tjock hon är!! NOT!

Hon är kvinna, hon har former igen, hallelujaaa säger jag!!  

Tänk vilka sjuka ideal världen har fått verkligen, och tänk på att ett foto lägger på 10 kilo............... då kan ni ju verkligen tänka er hur "tjock" hon är i verkligheten...

Kolla Beckham och alla andra Size zero, DET är vidrigt och fruktansvärt onyttigt! Men alla tjejer går efter media tyvärr, på hur man SKA se ut idag, jag tycker Jessica ser ut att vara den normalaste kvinna vi sett på år och dar...
Härligt att nån faktiskt mår bra och vågar se ut som en kvinna faktiskt gör!! 
 

Det är bara tragiskt, fruktansvärt tragiskt, hur man kan tycka och se Size Zero som något att leva upp till!?

Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag kan inte annat än hålla med.

2009-02-02 @ 15:28:15
URL: http://www.metrobloggen.se/bajenbabe
Postat av: Kitten

Jag håller verkligen inte med. Visst är hon väl inte TJOCK nu, men verkligen inte smal eller snygg, mullig/knubbig och otränad. Inte snyggt alls.

2009-05-01 @ 21:55:39
URL: http://aswedishkitten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0