Bad hairday

En nattlig fundering. (Det märks att jag börjar må bättre när jag tänker på sexuella saker.. ha ha)

Porrpung, ja ni vet rakad pung, är det många som har nowadays. Rakad helt runtom också för den delen. Själv gillar jag ju håriga män så porrpung, visst, det funkar det med, men hårig funkar också.. Däremot så gillar jag inte när dom har full buske liksom.. Det är faktiskt inte så att det är jätte-erotiskt att få in en hel jävla barrskog i käften när man vill snaska kotte..

En f.d dejt till mig han gillar tjejer med full krusidull, det tycker jag är coolt, modigt och bra- va fan det är ju egentligen så vi ser ut om vi inte trimmar oss å håller på rakar..

Vad tycker du? Full krusidull, trimmat eller inget hår alls? ;-)

Usch vad snuskig min blogg blev nu- men jag bjuder på det- alldeles gratis!





Kommentarer
Postat av: jessica

hahaha neej inte så mkt hår när man vill snaska inte, men samtidigt, så jävla sexigt är det inte med helt rakad heller. jag tycker det är otroligt manligt med hår på bröstet iaf.



btw, om du ngn gång vill läsa min blogg så är det bara att maila mig så lägger jag till dig så du kan läsa

2009-02-25 @ 18:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0