Att planka eller inte planka-that´s the question!?

Jovisst har jag råd för tillfället med ett SL-kort men det är rätt jävla Onödigt när jag bara åker nån gång i veckan.... åker som sagt ibland på remsa, men mestadels gratis, och gratis är bäst!!

Om du skulle kunna få en handväska gratis eller köpa den för 7000 då skulle du nog också välja en gratis handväska? Right..

Tycker det är upp till var och en om man vill planka eller inte. Jag är anarkist- jag strejkar mot deras prishöjningar! Snart kommer ju ett månadskort kosta 1000 spänn!?

Om det hjälper- förmodligen inte.. Men jag har iaf tjänat några tusen på snart ett år...

Smart- ja, för även om jag får böter EN gång så har jag ändå tjänat på det! så d så!

:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fast du plankar ju på andras bekostnad, de som faktiskt betalar för sig. och jag skulle hellre köpa en väska än att sno den if you know what Im talking about.

2009-02-20 @ 02:25:36
Postat av: chung

Hur plankar man genom dom nya spärrarna och dom med glas?? Går det??

Jag håller med dig, you go girl!!!



Chung

2009-02-21 @ 14:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0