Spännande spännande!!

Fortfarande inte sett fredagens idol, så nu ska jag kolla på det äntligen. Spännande spännande nu att få se vilka som kommer stå i finalen. Visserligen kommer jag missa själva finalen det var väl fan också- men eyyy- jag kommer hem fräknig från utlandet då vid 20 t stockholm, så jag kan väl kolla reprisen på den söndag eller ladda ner..

Haft full rulle hela helgen och fram till nu, som jag kan berätta om sen, men nu blir det pasta med ädelost sås.. (OVANLIGT ATT JAG KÄKAR ÄDELOST VA!!??) Fan man skulle ju kunna tro att jag är gravid....... Men shit, nej det är jag inte, inte vad jag vet iaf.

Nej nu blir det pastakokning å ädelostsås-tillagning med broccoli. Jam Jam!!

Berättar mer om resmål, vad vi bokat in (yiiiiiiiiipppiiiee) och annat senare ikväll eller imorgon! Håller febrilt på att försöka beställa sista julklapparna på nätet från typ HM eller annat ställe med lite ekonomiska priser också, samtidigt som jag städar, tvättar, diskar mm..

tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0