Mental istid.

Mental, mental, menta-aa-aa-al istid.

Ebba Grön, ni minns väl? Så känner jag mig nu. Sov EN timme i natt, skämtar inte, det här börjar bli absurt och ändå hållt mig vaken tills nu. Känt mig speedad, förmodligen för jag höjt medicinen, men också för att jag ändå på nåt litet sätt börjar bli lite gladare inom mig-samtidigt som jag kan få utbrott när som helst också iofs.

Somnade vid 5.30, vaknade 6:30.. M klev upp å rökte och gav mina kissar lite mat å vatten, och sen kunde jag inte somna om, för jag visste att han skulle upp igen vid 11.30.. sen har jag varit uppe hela dagen, dessutom julshoppat med Cindy i ruschen.. SHIT vad mkt folk det var när vi käkade på äckel-McD sen.. paniiiiiiik. men till slut fick vi en plats, men det var nästan så vi vägrade käka där pga att båda kände sig trötta och blev så stressade av allt ljud omkring oss.

Well well, gjorde några kap idag och shoppade loss lite julklappar.. måste kolla imorgon hur det står till på pengafronten, det blir ju några man ska köpa julisar till, och det blir mkt när man väl plussar ihop det......... ska ringa jeanette imorgon och höra om vi ska åka nästa vecka, hittat sjukt fint hotell i Agadir, marocko, ska höra om hon e på... Huuur mysigt som helst, sen ska det vara billigt att leva där vilket är perfekt isf.

Aja. skitsamma, nu måste jag fan lägga mig. Var HEEELT totalt VIMSIG i globen city med Cindy idag.. kom inte ihåg hälften vad jag skulle köpa, snurrade runt, snubblade rejält flera gånger, värsta yrseln och ingen balans för fem öre... men kanske inte så konstigt när man typ har adhd och sovit 1 timme... och jag surrade konstant.. fick till och med säga till C att om jag snackar för mycket så säg till att jag ska hålla käften.........!!! Verkligen skitjobbig känsla och jag får ta lugnande för jag blir så uppskruvad ibland. :/

men men, är man ett psykfall så är man. ;-)
(och JA man får driva med sig själv, livet blir lättare då...)

nu hoppas jag Flunizarna verkar snart och att jag får sova 6-7 timmar, vore guld värt. kom aldrig ut i solen idag, men hoppas det blir sol imorgon också och att jag vaknar i bra tid, för då ska jag ut och gå runt sjöstaden och åka gratisfärjan isf! Mys! Så vi håller tummarna för SOL!!! 

I feel like I´m fucking dead now, så NATTInatt!!

punkt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0