Brinner-time

Var uppe länge i natt igen, kommer inte ens ihåg om jag bloggade då, eller jo det måste jag gjort, mental istid- men iaf- sen vart jag tvungen att lägga mig och försököa sova... Gick upp i varv, så fick ta en hel jävla drös med sömntabletter å skit innan jag till slut somnade efter att jag fått för mig att lyssna på min Ebba Grön-skiva och ligga och sjunga med mitt i natten.. Sen drog jag igång en lugnande skiva med en av mina favoriter Sophie Zelmani och sen somnade jag tydligen nån timme iaf..

Fan vilka minnen jag får när jag lyssnar på "gammal hederlig" musik. härligt. Musik gör mig verkligen mindre deprimerad, men senaste åren har jag nästan glömt bort hur mycket musik gör för ens sinne, och det gör ju så otroligt mycket!!!

Vad som egentligen inte är lika härligt är att jag nu legat i sängen till 17:30 och funderade på att sova vidare hela natten igen till imorrn.. om det nu hade gått, men klev upp och ska väl ta å käka frulle.. ehm.. kl 20 på kvällen.

Perfekt. Nu ska jag orka slänga in en tvätt, ta en sen "brunch", eller skulle man kunna kalla det för "brinner"? Breakfast, lunch and dinner= brinner-time??? Ska kolla på mammas sliskiga pojkar medans jag äter, där är jag förtjust i Bobby, han har såå vackra ögon som man kan drömma sig långt bort i.. Resten skiter jag i, även om både Christian och Tim faktiskt har växt i mina ögon när man fått "lära känna dom"... Mammorna- ha ha,ja dom är ju rätt roliga dom också..

20:00 varje kväll- då sitter jag bokad vid tvn, men det visste ni redan.. typ ;-)

whatever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0