No kändisfest för tant leopard!

Jag följde aldrig med igår, otippat va...!?

Nä seriöst så var jag alldeles för trött eftersom vi var ute kvällen/natten innan på Kellys. Hade fortfarande skallebank vid 21 igår så jag bestämde mig för att skippa kändispartajet.. Synd jag inte visste om det innan, för då hade jag nog skippat kvällen på Kellys å hängt med igår på releasefesten istället..

Ångrade mig bittert och slet mitt hår här hemma- när Herr Lager som gick själv på festen- senare messade och sa att alla fått en "goodie-bag" + mat och dryck gratis..... Och i presentpåsen var såklart lyxiga hudvårdsprodukter- vilket jag ääälskar- och sånt.........

Fan Fan Fan! Däääjm!

Men jag hänger med nästa gång Ola!! =) För du får väl såna här inbjudningar var och varannan dag.. och då kanske nån mer intressant artist än en schlagerkille.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0