Kronprinskorv?

Jag är ledsen svenska folket, men dom äcklar mig.. kronprinsessan och hennes Daniel. Usch.
Särskilt Daniel....

Kan han ta bort dom vidriga glasögonen, backslicken och det fåniga leendet tack... för 7 år sen såg han ju rätt bra ut, nu liknar han precis vad han blivit; ett äckligt sture-Slem som ärligt talat inte fattar varför han hamnade i kronprinsessans binge..

Måste by the way vara fruktansvärt att leva som kungabarn, jag tycker synd om dom. Övervakade överallt.. Inget som helst privatliv.. och inget eget val direkt vad du vill göra utav ditt liv.. utan bara följa dina plikter..  :(

 Brr.. Ser ut som pedofiler båda två..


Kommentarer
Postat av: Sandra Adolfsson

Tack gulliga du för snälla kommentarer på min blogg!

2009-08-11 @ 20:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0