Filosofen..

På natten skulle jag skriva som bäst, när jag tänker som mest..

Skulle skriva mycket bra, och säkert oläsbart- eller snarare sånt ni kanske inte vill läsa- OM jag hade haft en dator kopplad till skallen som skriver ner alla mina miljoner tankar varje gång jag skall försöka sova.. men det har jag inte, och inte heller har jag lust att sova med datorn bredvid mig, jag har haft mysigare sällskap senaste veckorna.. så datorn får inte plats heller.. hehe..

Så allt bra på den fronten just nu även om saker och ting känns mer eller mindre komplicerade.. som vanligt.

Har så sjukt mycket att skriva om varje gång jag ska sova såklart, så jag måste helt enkelt börja mobilblogga. Har nåt nummer inställt i mobilen till bloggen, men glömt bort hur man gör. Ska läsa lite om hur man gör och mobbe-blogga snart..

På återseende alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0