Beslutsångest.

Över vilken medicin jag ska käka för att må bra.

Av Cipralex går jag upp i vikt, får ätstörningar och blir trött, av Fluoxetin mår jag bättre, blir glad, går ner i vikt igen- men blir smått manisk.. Nu har jag ätit en av varje.. tror inte min läkare kommer uppskatta den påhittade kombinatinen, men what the fuck, jag kan ju inte annat än dö- right!? Men nu e cirpan slut, och jag käkar bara en fluxo om dan men känner att jag mår bättre på dom, trots lite mani..

Hm. Nä måste få tag på läkaren imorgon. Valdoxan ska jag börja med istället. Ska ju vara the shit inom antidepphistorien- man kan ju alltid hoppas!! (the shit= the grej= the bäst)

Önskar man kunde få känna sig glad och pigg EN dag i sitt liv innan man dör....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0