Stina Auer- Apan Apansson?

Alltså jag förstår i-n-t-e hur f-a-n man kan välja frivilligt att göra så här???? Det är så gaaaaaaaalet äckligt, ser ut som en apa!? Och inte en söt apa då.... Snacka om att gå för långt, läpparna tar ju över hela ansiktet! Är det nån som läser min blogg som tycker det här ser bra ut?

Shit. Stina Auer- skärpning!! Även om du jobbar med injektioner så behöver du väl inte injicera hela jävla medicinskåpet i käften? Brr jag ryser!

(bilden är lånad från improveme.se)


Synd på en sån fin tjej att hon förstört sina läppar så.. usch!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hm ja, hennes läppar ser ut ungefär som i en skräckfilm där de har sprättat upp dem och det väller ut en massa snusk! :S

2009-04-14 @ 18:00:25
URL: http://kissekattn.se
Postat av: Fia M

Jag håller inte riktigt med dig Sara... Hon är mycker mer lik en anka än en apa tycker jag... och det menar jag inte som en komplimang... ;P

2009-04-15 @ 18:00:11
URL: http://mieden.blogg.se/
Postat av: Eme

Alla får se ut som det vill :) om personen själv gillar det o andra tycker det är fult, "skit" i Dem!

2010-05-21 @ 18:44:54
Postat av: Anonym

Man kan också sköta sig själv och skita i andra. Testa det någon gång!

2011-10-22 @ 16:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0