Saker faller sig precis ibland..

I natt satt jag och surfade runt på nätet och gled in på olika sidor och började kolla på ny tv..

Haft min 21 tum sen jag fyllde 16, så den har några år på nacken, men fungerar klockrent fortfarande! Men slutade kolla sen och insåg att jag hellre lägger pengarna på resor istället för materiella saker just nu.. Då får jag ett mess av T2 som undrar om jag vill köpa hennes gamla Samsung 32 tum för 300 pix- saker faller sig precis ibland alltså! =) Ringde henne å vi måttade å hade oss på varsin sida av luren och den går nog precis att klämma in i min hylla.

Sen vill jag nog ändå ha en plattis i framtiden och ett sideboard ist för hyllan, men det är då det, och nu är nu.. och en större tv sitter alltid fint!

Great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0