lyx-eskort!?

Och nej Chalotte, jag har inte hittat nån sida för "lyx-eskorter", inte sökt, så jag har inte hittat heller med andra ord, men jag skulle fan inte tveka att få fina pengar för att vara sällskap åt nån tråkigt gammal grå tjock oskuld till gubbe.. hehe. Han skulle självklart betala mat, drinkar, smycken, kläder, handväskor m.m. + lön för sällskap, och då menar jag absolut inga sexuella tjänster, utan bara sällskap!

Vem skulle tveka på det?

Natt!

(Nu måste jag verkligen lägga mig och sova, hur fan ska mina slut-sminkningar annars bli imorgon? ;-) )

kram!

Kommentarer
Postat av: Sandra Adolfsson

Hoppas det gick bra på slut-sminkningen! Jag blir mer än gärna sminkad nästa gång vi kommer ner:)

2009-04-07 @ 15:04:26
Postat av: Sandra Adolfsson

Hej



Hur gick det med slut-sminkningen?? Vill gärna se bild om du har...



Kram S

2009-04-07 @ 21:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0