Kreativiteten flödar!

Ja det gör den när det är vår, och jag får sån inspiration att pyssla med saker. Idag har jag tvättat kläder från min evighets-tvätthög som bara blivit större och större sista månaderna.. inte tagit itu med garderoben, fastnade framför mina nedladdade Projekt runway istället.. Men tvättat och diskat iaf. Inte gått utanför dörren idag heller, det har blåsit som satan här i sthlm, så jag tyckte det kändes som en bra pyssel-dag inne istället även om solen tittat fram lite smått då och då.

I det här tyget skall jag snart klä om mina köks-stolar. Beställt från USA, designer Alexander Henry.. han har gjort sjukt mycket läckra tyger måste jag säga, även om jag inte är så hajj på tyger och tygdesigners.. ;-) Hm, skulle vilja ha en symaskin- eller ja det har jag velat ha länge. Får bli ett framtida projekt. Jag kanske blir designer själv, vem vet.. hehe.

Tattoo Fabric: Tea Dye Kommer bli sååå coolt!

Ja, om tyget kommer såklart.. Råkade fixa Paypal och föra över pengar två gånger 252 spänn.. så hoppas tyget kommer och hoppas dom sätter tillbaka hälften... jaja, annars var det ju inte tusen spänn iaf, men ändå 250..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt snyggt tyg.

Min flis skulle älska tex gardiner i liknande tyg, hon har ju fått köpa klassens snyggaste skor att ha i sommar: W0QQitemZ230328100103QQcmdZViewItemQQimsxZ20090227?IMSfp=TL090227113009r9966" rel="nofollow">http://cgi.ebay.com/ED-HARDY-SideWinder-GEISHA-Silver-Metallic-Flats-SZ-9W0QQitemZ230328100103QQcmdZViewItemQQimsxZ20090227?IMSfp=TL090227113009r9966



å sen köpte hon dom här:



http://www.finishline.com/store/catalog/product.jsp?productId=prod629411



Tur man e en hejare på att göra fynd :-D

Hoppas allt e fint och lycka till med pratandet med gruppbostaden.

Saknar faktiskt jobba på gruppbostad, jobba ju extra med det innan jag fick tjänsten jag har nu

2009-04-20 @ 19:28:55
Postat av: Johanna

Var jag som skrev om skorna, namnet ramla tydligen bort.

2009-04-21 @ 10:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0