Jag glömmer dig aldrig!

och vi ses igen när tiden är kommen nångång..

En av Östersunds härligaste, roligaste killar har tagit sitt liv. Jag vet inte varför men såklart han varit deprimerad annars tar man inte sitt liv.

Jag får så ont i hjärtat, och vet ni vad, det är verkligen som att jag är "synsk" ibland eller känner på mig saker omedvetet. För några dagar sen så kom jag att tänka på honom och gick in på hans sida på FB och lade till honom som vän. Sen ser jag idag att han gått vidare.. Usch vad ledsen jag blir. Vi har haft så sjukt mycket kul ihop när vi var yngre och i festartagen.

Än hur dåligt du måste ha mått på slutet så kommer jag alltid minnas dig och ditt leende, ditt härliga skratt. Jag glömmer dig inte och du finns verkligen i mitt hjärta och i mina tankar.

Vila i frid kära du och hoppas du får frid i ditt inre nu- where ever you are!  <3

 Micke Stenberg

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja, han var en kul typ, hade mycket skoj med han när vi gick i skolan. Sorgligt att sånt måste ske, vad hade han i bagaget som skavde, inte var bra?

2009-04-09 @ 20:15:32
URL: http://linsilusen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0