I will shine on!!

Då har jag knåpat ihop 2 olika personliga brev och lagt in i works då min word slutat fungera och jag inte vet hur F*N den ska gå igång igen.. Vet inte om jag måste betala för att få fortsätta använda min word, det verkar bara varit en test-word som man får prova på en viss tid.. jaja, nå väl. Bara att skriva nytt då, kanske bara bra. Fick iaf till det jäkligt bra tycker jag, och imorgon ska jag skriva in min meritförteckning i works också. just nu skickade jag bara iväg personliga brev och skrev att min word krånglar och att jag gärna skickar meritförteckning om intresse finns..

Känns skönt att vilja jobba igen, och tror jag skulle klara det bra, snart iaf. och särskilt om vädret fortsätter som det gör och solen är här igen. Då mår jag kalas!

Vad jag sökte för jobb, ja just det ja, 2 st olika personlig assistent-jobb. En liten tjej på 6 år som behöver vakande natt-assistent 8-10 gånger i månaden och minst en helg, vilket skulle vara perfekt då man kan jobba rätt lite när man jobbar natt och  ändå få ut en bra lön tack vare ob;n, vilket skulle passa mig utmärkt. =) Finns ju roligare saker än att jobba heltid ändå, som att resa, skriva, fixa hår, smink å naglar t.ex ;-)

Det andra var till en tjej på 19, heltid, både dag, kväll, natt och helg..

Hoppas på att jobbet med lilla tjejen hör av sig, eller ja nån iaf. Måste ha jobb nuuu, särskilt som jag börjat kasta pengar omkring mig.. ;-) Men fan så befriande det är att unna sig fina saker som nya kläder, hår, nytt nagellack, smink m.m. man mår bra igen! Har insett att jag måste ha nya kläder innan jag går ner  i vikt, OM jag går ner i vikt vill säga, annars får jag acceptera den jag är helt enkelt och försöka trivas med det.

Har ju inte hört några klagomål från den manliga sidan iaf... hö hö hö. =) Men det gäller att trivas med sig själv och några kilo mindre ska jag allt bli för att trivas, och lite fastare. Men sen är jag nöjd, som en pinuppa med härliga kvinnliga former!

jupp!

I will shine on "T*****"- jag lovar!!
(Du gjorde verkligen min dag mycket bättre igår! Tack!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0