Gult e fu...int!

Gul

Din färg är gul:

Gul är solens färg och står för optimism, värme och ljus. För mycket gul färg, kan skapa problem, såsom stolthet och svek.

Din dag:

I dag kommer självförtroendet att vara på topp. Folk kommer att tycka om dig och finna dig helt oemotståndlig. Allt kommer till dig lätt i dag. Se därför till att genomföra dina planer. Ingen kan säga nej till dig.

Rätt komiskt att min färg är gul idag då jag just betalat för en gul väska jag köpt på tradera som ser ut så här:
Gul Kuvertväska Med Handledsrem - Helt Ny
Kommer bli grym i sommar till lite andra färgglada attiraljer. Jag är väldigt inne på färg just nu! Har även lagt bud på denna snorgröna sak:

KOLLA IN DEN SNYGGA LIME GRÖNA VÄSKAN (( MYCKET OVANLIG ))

Asläcker om jag får säga det själv! Har nästan en likadan, med liknande blomma och flätade band fast från David jones, en elfenbensvit handsväska..

.....och CINDY........- NÅDE dig om du får för dig att köpa nån av dom här nu.. Hahahhaa!! ;-) Ne, tror inte riktigt att det här är din grej.. okej en blå väska, men snorgrön å gul.. hm.. ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0