Hajjsan brajjsan!

Helgen som gick:

*Tagit första "uteserverings-ölen"på medis.
*Umgåtts 1½ dygn med någon jag saknat oerhört mycket.
*Kramats, pussats, skrattat, druckit öl i solen och busat som barn på dagis.
*Lärt mig räkna till 10 på franska.
*bus-sminkat killar som däckat på fyllan

*** och massa massa mer..

Helt sjukt B_R_A helg!! Skulle gärna göra om den några gånger!!!

Meningen var att jag skulle med Petra och ta några öl på medis i fredags kl 17... hem kom jag idag, kl 17.. 2 dygn senare.. Ooopsy Daisy!! Ibland är det tur att man tar med sig sminkväskan i väskan.. kan behövas när man minst anar det.. haha.

och Cindy- hoppas att du och mumintrollet och snygga rumpan fick en fin kväll!
:)

Nu blir det natti. Inte sovit så mycket de senaste 2 dygnen- men vad som än händer var det värt det!
Big time!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0