Det luktar fitta

i kylskåpet!!!

(Förlåt mitt ovårdade språk, men vad gör man inte för att få fler läsare?)

Kanske borde svepa in plasten över laxbullarna lite nogrannare nästa gång.. :S 

Apropå fitta, eh nej jag menar fisk, så har jag en period då jag är helt galen i:

1: fiskbullar
2: sparris-soppa
3: ädelost

Gravid? nä det får jag verkligen inte hoppas då jag har montan nu, som vi kallade den i högstadiet..

 Vad nu en våffla har med det här att göra kan man ju undra, men min... eh.. kallar jag våfflan!

 Så nu vet ni ju det också. ;) Vad heter din?



Kommentarer
Postat av: Ullis

Lill-Ullis heter min :)

2009-04-21 @ 08:49:57
Postat av: Ahnna

Hehe vilken fråga gumman.. :P

Trollet kallar jag min för.. Men nu när jag börjar tänka på det så undrar jag om jag inte borde döpa om den..

Ordet troll får iaf mig att tänka på nått väldigt hårigt och lurvigt :-S

2009-04-29 @ 08:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0