AJ så inåt Helvete!!

Milda makaroner, helvetet och hans demoner vad i hela skogens blåsigaste väder vad det gjorde förjävla O_N_T då!! Sjukligt ont, jag som aldrig tyckt att nån av mina tatueringar gjort ont. Men jag kan ju säga en sak, jag gör aldrig- A_L_D_R_I_G- mer en 15x15 cm stor tatuering i nacken igen.. Men lär ju knappast behöva heller, nu sitter den där den sitter.. ;-)

Nöjd, ja, jag är hyfsat nöjd, inte överdrivet, känns som jag vill vänta och se tills färgerna tonar ner sig lite efter nån vecka. Först då kan man riktigt avgöra helheten tycker jag.
 
Bild kommer kanske om ni är snälla.. jag får se om jag lägger upp här eller ej, annars får ni se den live in action. hö hö.

Nu, vila en stund tror jag, svider nåt så inåt arslet, och ska gå runt med plast över i 2 dagar innan jag får vara plast-och-tejpfri. Sen lite parkvin med Staffan o Co o Cindybindy.

Ka-tjing!

Kommentarer
Postat av: Sandy

Det är fan bäst för dig att du lägger upp en bild eller två, är ju sjuuukt nyfiken.



Härligt också att höra att du verkar må bra, trots pollenallergin. Mutt, mutt!

2009-05-01 @ 22:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0