U can´t live with them- u can´t live without them..

Tog en sväng norröver i helgen. Ola körde upp så jag åkte med. Var ett bra tag sen vi sågs så det var roligt. Jag stannade i Bräcke å Ola åkte till Östersund. Kom fram i fredagskväll vid 22 och åkte hem idag vid 14, så en kort visit hos mamma och syrran m familj, men trevligt att träffa dom, det är ju inte så ofta. :)

Nu är jag däremot ledsen i ögat. Saknar min pojkvän.. och undrar om han förblir min pojkvän eller om jag ska skita i det direkt istället.. Blir så jävla osäker på allting nu. suck. Trodde han ville ses ikväll när jag kommit hem, för han sa det i fredags, och det vore ju naturligt om han ville det- men inget svar på mess eller telen.. Han kan väl åtminstone höra av sig på nåt sätt och vis, varför han inte vill ses, eller vad han nu gör för något. Men nej då. Man tror ju inte ett skit på hans söta sms där han skriver att han längtar efter att få träffa mig och saknar mig när han inte ens hör av sig tillbaka. Sen är jag en jävel på att tro det mest negativa i hela världen direkt. Vet att han är sjuk, eller han berättade det igår, men ingen är väl för sjuk för att kränga iväg ett sms iaf?? QUE??!!!

Jag blir fan galen på killar asså. Lär väl skita sig innan det ens börjat, så jag känner mig inte alls så glad just nu tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0