Prylnörden Pappa



Har inte snackat på hela sommaren men nu har vi snackat i nästan två timmar. Oj vad tiden går fort. Han berättar alltid om sina nya "fynd" från auktioner och liknande. Jag minns när vi var små, jag och Maria, och alltid fick hänga med på auktionerna i Fåker. Korv med bröd och läsk var ett måste i pausen, efter pappa hade ropat in nån fyndlåda för en tia eller två.. Ikväll berättade han om en synt som han köpt, och frågar om jag vill höra när han spelar en bit. Han ber sin sambo hålla luren när han spelar... ha ha. Värsta effekterna.. *dobi-di-dOO* 

Åh vad jag skrattade, han e för rolig ibland.

och ja pappa, du får gärna sponsra mitt körkort eller en utbildning snart!! :) om du får pengar från farmor.



Jag tror hon hade velat att det skulle bli något av mig nångång.



Kommentarer
Postat av: Cindy

Hi hi cool bild på din pappa =)

2008-09-09 @ 12:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0