Linda och Jag

har haft det helt super-duper ihop! Hon åkte hem igår min snutta, så nu saknar jag henne. Nästan två veckor ihop. Kändes nästan som jag lämnade av en pojkvän igår på t-centralen och på tåget mot östersund.. Lite sorgligt var det allt och i natt har jag hela tiden vridit å vänt och tänkt på att jag har nån bredvid mig jag inte ska knuffa utanför.. och trott att hon legat bredvid mig, under sitt täcke, men nä, ingen Linda där. Hon är hemma i norr nu. :(

här är iaf några dokumenterade bilder av oss under den härliga veckan i Kreta;

        

         

       


 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Saknar dig också min vän!

Har själv haft svårt för att sova och saknar ditt sällskap.

Puss puss

2008-09-11 @ 19:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0