Kila stadigt?

Min oro stillades igår när jag fick ett jättesött sms, där han skrev att han saknar mig och vice versa. Vi sågs sen efter jag hade varit hos Petra och "Uno" en sväng på några glas vin.

Han hade med sig tandborsten, som han sen lämnade hos mig i morse, Tess säger att vi kilar stadigt nu, ha ha, vad vet väl jag, men om han medvetet lämnar tandborsten så är det väl positivt iaf. :)

När vi gick till tunnelbanan i morse ville jag ta hans hand, bara sådär automatiskt, för det känns så rätt, men jag vågade inte riktigt.. Tänk om han skulle tycka jag är kokko. Han sa inatt att han tycker om mig, och det känner jag, och jag tycker om honom med, alltid skönt att få höra dom orden, och det var ett tag sen jag hörde dom, från någon man själv fastnat för. Vi pussades offentligt när vi sa hej då utanför tunnelbanan.. Är vi ihop nu? När är man egentligen tillsammans? Är det när man känner att man saknar varandra och bara vill vara med varandra? Är det när man tar varandra hand i hand?

Ja jag vet faktiskt inte, tiden får utvisa det, jag är så jäkla ohemma på såna här saker, varit singel alltför länge för att veta..

MEn jag tror det kan bli något bra av det här, det tror jag verkligen, för en gångs skull.

Inte en tyst minut när vi är med varandra, tiden bara rinner iväg, och vips hade vi varit uppe till 5 i morse. Småsegt att jobba 24 timmar nu vill jag lova, så jag får hoppas jag får nån sömn här på jobbet i natt. Tänker på honom hela tiden, saknar honom redan.

Så go han e!

Kommentarer
Postat av: Sandy

Nu håller jag tummarna för att det är din tur.... är ju på tiden och det är du värd! Kram!

2008-09-21 @ 10:28:01
Postat av: queenpeach

shit va mysigt o vara sådär nykär!!Kolla gärna in på min blogg och följ min flytt till Asien:D

2008-09-21 @ 13:01:40
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: Virre

När ma lämnar tandborsten örjar de bli på riktigt... :) Lycka till!!!

2008-09-23 @ 18:27:50
Postat av: Smulan

Åh här går det undan. Härligt nu på hösten också med lite kärlek. Myspys...

2008-09-23 @ 19:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0