migrän å mensvärk

Här sitter jag och dricker thé i min ensamhet. Nyss vaknat, eller ja för en timme sen, och duschat och försökt vakna till. M vaknade tydligen samtidigt då jag fick ett sött morgon-mess av honom preciiis när jag själv klivit upp.. så söt min darling! :) Igår kom han efter duschen och la sig på mig utanpå täcket och sa att han är så glad att han träffat mig.

Kan inte annat än säga att jag är otroligt glad över att ha träffat honom också. :)

Jordens mensvärk och migrän har jag idag tyvärr. Solen strålar ute och jag ska försöka ta mig iväg och handla lite mat, sen får vi se om jag ska träffa darling ikväll eller ej- beror på om jag blir bättre i skallen eller inte, om jag orkar träffa nån överhuvudtaget idag. :/

Var meningen att jag skulle träffa Tess och Lukas igår, men då jag var så sjukt trött och vi inte somnade förräns 7:30 på morgonen så blev det tyvärr inte så. Idag skulle jag träffat Cindy en sväng, men inte det heller, då jag sitter här och mår piss för tillfället med min migrän å magont.

Ska nog titta förbi Petra ikväll iaf och se hur tapetseringen gått.  Hon bor ju bara hus i hus så det borde jag iaf orka. :)

Hej hopp bamsesnopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0