hjärta dig

Haft två supermysiga dagar med darling.  :)

I tisdags eftermiddag gick jag och Markus och André till Annexet för att vara publik till en inspelning av ett pilotavsnitt för "miljonbussen". Var rätt skoj, men lite väl långdraget på slutet så jag höll på somna.. ;-) Fick en påse med massa gott att ta med hem, samt gott när vi kom dit att tugga på och dricka. Alltid roligt att få gratis prylar, fick en t-shirt också, som var lite för liten, och ingen speciell, men kul ändå som sagt. Sen gick vi in i Globen Centrum för att käka middag. Fläskfilémedaljonger och pommes och bea, supersmarrigt, och darling bjöd. Det var gulligt av honom. :) Sen blev det bara hem och mysa framför tv:n och Idol såklart..

Igår låg vi i sängen hela dagen, sen åkte vi in och träffade C en snabbis på stan, handlade lite och sen åkte vi hem igen. Jag lagade en god kycklinggryta som vi åt med tortillabröd, och sen blev det tv och film och bara lugnt. Pysslade lite också här hemma så det inte ser alltför jävligt ut, och borde verkligen ta itu med utrensningen av klädkammaren snart.. Shit, ser verkligen ut som jag slängt in en bomb där inne. Gaaah.

Jag tar det imorrn, som man brukar säga...

Nu har hjärtat åkt in till stan och träffat en kompis och jag är själv och sitter här å skriver lite. Kolla här vad sött han hade gjort ute på balkongen på "katt-huset", sånt gör en glad.

Han gör mig glad. :)

   Min gos!

Mä tykkään sinusta!  och vad det betyder kan ni ju slå upp i nån finsk ordlista ;-)

tjjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0