Det är kärlek det!

Inte skrivit på ett tag, haft annat för mig om ni förstår vad jag menar. :)

Allt går bara bra med kärleken. Igår hade vi en underbar natt efter en kväll på Kvarnen med Petra, Robban å Blomgren. Vi tog en promenad förbi Mc D och köpte kycklingvingar o nuggets, sen promenerade vi hem fulla och goa mitt i natten. Tog en ouzo när vi var hemma, tände lite ljus på balkongen, satte på musik och sen satt vi och pratade på balkongen och kramades insvepta i filtar. Vaken till 7 i morse. Pratade om allt mellan himmel och jord, och tror mer och mer att vi fan är skapta för varandra.

Jag hoppas det. Allt känns så naturligt, vi kan prata om allt och skrattar mycket och ofta ihop. Fysisk och psykisk närhet i en härlig balans.

Det är kärlek det.

Nu ska jag strax hoppa ner i sängen och sova själv efter 4 nätter ihop. Lite ensamt, men det är bara bra att vi skyndar långsamt och får sakna varandra ibland tror jag. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0