den kvinnliga avundsjukan

JA jag vet att det är mycket DARLING just nu. och NEJ jag viger inte mitt liv åt honom. Mitt liv viger jag först och främst åt mig själv, och det borde du som kommenterat så gulligt också ta i beaktning ist för att lägga din energi på att kommentera om någon du inte ens känner!? eller?

-men det här är MIN BLOGG om mitt liv, och dom som inte gillar att läsa om det behöver inte läsa, så enkelt var det med det!

*den svenska kvinnliga avundsjukan* upphör aldrig att förvåna.


Låt mig vara glad för en gångs skull i mitt liv!


TACK.


Kommentarer
Postat av: Johanna som bott i Bräcke

Det ska vara mycket darling i början, vad f*n jag har snar varit med L i 5 år och här rä det mycket darling fortfarande, nykär trots en bunt år ihop, skit i negativiteter och var njut av stunden.

2008-10-08 @ 17:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0