24-timmarskryss

Jo så har man varit på kryssning igen då, visserligen var det ett tag sen gången innan denna, men jag är nog inte så mycket för kryssningar har jag kommit på trots allt.. Börjar jag bli gammal kan man ju undra?.. ;-)

Fredag-lördag- vanlig "24"-timmars- och det var som vanligt vill jag lova:

*alla verkar tävla om vem som kan bli mest full och få flest knull- trots att dom upptagna med nån stackare som sitter hemma ovetandes om killen/tjejens bravader på färjan.. *usch*

*vissa tycker att efterfest i korridorerna utanför hytterna är en skitbra idé, innehållandes allsång, fotboll med tomma ölburkar samt flest dörrknackningar på kortast tid..

*under buffén så går det skytteltraffik till den fria alkoholen och maten, och alla bunkrar upp som dom aldrig ätit förr- sen mår man så jävla illa att man spyr och aldrig vill äta mer igen.. Den som hinner dricka flest glas öl vinner- eller!?

*dagen efter är det den omtalade frukostbuffén mellan 8-10- men som man ändå aldrig orkar kliva upp till..

*shopping på taxfreen, ja det är väl det enda jag riktigt uppskattar på kryssningen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0