Och va fan stirrar du på?

Blev full som ett ägg igår och har väl mått som jag förtjänar idag. Klev upp kl 20 efter att migränen från hell hade lagt sig någorlunda.

Bråkade med Darling på telefonen, det enda jag ville var att han skulle komma på Kvarnen och joina oss, men det ville inte han, sen var det igång. Var så jävla full och obehaglig att jag blir rädd för mig själv, jag skäms fan idag. Fast det borde han också göra för han var fan inte så snäll han heller..

Jaja, whatever, messat och sagt förlåt, ingenting tillbaka såklart för han har inga pengar på luren. Har till och med lockat med ett försoningsknull, men inte ens det verkar funka.

Nej livet är inte alltid lätt att leva.
Idag är det rena rama råtthålet i en äcklig kloak nånstans. Finns ju finare ställen att befinna sig på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0