HAAAAAAAAALLELUJAH I KÄRSTINS KALSIPPER!!

Ballens jävla håriga pungkula också!!!

Bara för att jag har en gratis tågbilett till Östersund i helgen om jag vill, så jobbar Linda såklart... så då skiter jag i det.. Hade behövt en rejäl dos Linda och typ Sandra nu, å sjukat mig i massor.. haha. Hade velat gått ut på krogen en sväng, men antar att ingen annan med barn kan det.. sååååå=


ANUS, ANUS DUBBELANUS!!!

Nu blev jag dubbelt så less som jag var innan. Och Darling behagar inte svara i telefonen heller som vanligt, dock fick jag svar på sms igår iaf.......HAAAAAAAAALLELUJAH I KÄRSTINS KALSIPPER!!

Hej vad det går i backen..

Kommentarer
Postat av: Sandy

Men nu kommer du ju ändå....ROLIGT!!! Nu ska här sjuka oss!!!

2008-11-05 @ 20:38:42
Postat av: Susanne

Fundera på hur du vill ha det. Låter som en stökig början ni har. Om han är så dålig nu på att ge dig trygghet, kommunicera....när det annars är och ska vara som bäst - när man är nykär. Hur blir det då sen? Det är nu ni sätter grunden av respekt. Säger det av välmening av egen erfarenhet. Risk finns att du bränner ut dig känslomässigt. Kärlek ska vara bonus och ge energi. Inte tvärtom. Kram

2008-11-06 @ 13:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0