Grått och pissigt

Usch vilken fruktansvärt grå dag det är idag, riktigt pissväder och mörkt mörkt. Varken jag eller Darling känner för att åka och ses på stan idag så jag föreslog att han skulle åka hit och umgås i soffan istället med massa film å gos, och idag är en sån dag då man verkligen får ligga i soffan hela dagen..

Har laddat ner massa avsnitt av "V" som jag ska fortsätta kolla på, sen väntar två skräckisar och lite annat gott å blandat. Blir en lugn dag, måste ju ladda inför kryssen imorgon och tvätta lite kläder och grejja lite, dessutom jobbade jag igår, "hela" 5,5 timmar, sen var jag helt slut.. Tröttheten blir mer och mer påtaglig tyvärr, men jag kämpar på med att jobba så gott jag orkar  under kvällstid, morgontid är jag inte arbetsför alls såvida jag inte haft jour på jobbet, det funkar för då är jag så trött av att jobbat hela kvällen så jag däckar så fort jag får gå och lägga mig. Men hemma blir det ju annat. Tar mig inte upp så tidigt. Idag klev jag upp kl 12 faktiskt, tycker jag var duktigt av mig. Dock tänkte jag lägga mig och vila nu, för jag är redan trött igen.

Ja vintern den vintern. Kanske får kolla upp lite homeopatmedicin som Sandra rekommenderade. Allt är värt att pröva så man känner sig lite piggare och orkar få nånting gjort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0