----------

Ola kom förbi en sväng. Satt här å gaggade som gamla kärringar om våra relationsproblem och käkade godis. Har inte ens lust att tröstäta tänkte jag säga, men det gjorde vi ju nyss.. så. Vad ska jag göra nu då?

Ensam igen och fortfarande bortglömd..
  Fyra dagar utan kontakt, och nä, jag orkar inte tjata längre. Duger jag inte så får det fan i mig va! Tänker inte krusa- glöm det!

A ja.

Men jag mår lite bättre iaf. Nu blir det senaste avsnittet av Dexter och Americas next top model.. och den sistnämnda kollar jag mest på för att jag gillar make overs och sjuka konflikter.. Imorgon ska jag iväg och jobba jour igen.. 3e i rad nu.. så jag börjar bli lite småtrött kan man väl säga...

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0