Vill du dejta mig?

Känsliga tittare ombeds titta bort då känsliga bilder kan förekomma!!


 
Killen, eller ska man säga mannen till höger i linnekostym och loafers... *URK*
Näe tack!
 
Killen i gul märkes-v-ringad-mohair-tröja, gråa kostymbyxor a´la kortare modell, svarta skinnloafers.. OCH backslick... BRRRRRRRR, vilka rysningar jag fick. OCH på SÖDER av alla ställen. VAd gör du på söder? Han måste ha förvirrat sig bort till helt fel stadsdel..



Okej, nu vet ni, att så här får ni alltså inte se ut om ni skulle vilja dejta Fröken Leopard.




Kommentarer
Postat av: mary

haha fan va roligt inlägg, du e bäst , vilken rolig idé asså! kolla backslickdrägget asså ^_^

2008-05-17 @ 14:20:32
Postat av: Smulan

Nä det är väl bara raggare i raggarbil som duger mohahahah. Den historien har jag fortfarande kul åt och då var jag inte ens med...

2008-05-17 @ 18:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0