N.i. s.t.ö.r. m.i.g.

Alla med extremt fula nördbrillor, snälla lägg ner. Det är en het trend just nu, över hela söder- skam över söder säger jag bara- men vem fan har sagt att det är snyggt bara för att det är trendigt? Människor får ha på sig vad dom vill, men man ser på dom om dom verkligen trivs i det dom bär eller om dom ser obekväm ut, det som är grejjen. Okej pilotbrillor, jag kan sträcka mig till det, men alla som glasar in farmors gamla 70-tals-brillor och sen har dom för att försöka vara så "unik" som möjligt- det är bara pinsamt. Har i ärlighetens namn inte sett en person med dessa nördbrillor som faktiskt ser bra ut eller bekväm ut i dom.. Dom bara "måste" vara modeslavar och följa den rådande trenden på marknaden.. Bara för att..

Jag förstår inte, och ni stör mig med eran tro att ni är så trendiga och "unika".


  




Kommentarer
Postat av: Smulan

Det finns vissa som passar i allt och det finns glasögon som ingen passar i. Jag håller med dig. Inte ens den sötaste tjejen passar i sånt där

2008-05-21 @ 13:04:25
URL: http://smulanspassioner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0