Leopardhonan vs. Rosing

  1. Läser Linda Rosings blogg ibland, C som gav mig adressen, men tråkigare får man faktiskt leta efter. En vän och skribent tycker jag skriver 10 000 gånger bättre än henne, man tackar och bockar- fast vem skriver inte bättre än Rosing? Det gör nog dom flesta som har skrivandet som hobby. Finns inget värre än bloggar där man bara visar upp sin kropp och vad man äter för nyttigt för dagen...

     Hon  ska dock ha stor kred för att visa sig utan smink, för hon är inte vacker utan spackel.. men det är å andra sidan inte jag heller. Jag är inte gjord för att vara utan smink..



    För övrigt tycker jag det slängs allt för mycket skit på denna unga dam. Jag diggar henne, trots hennes minimala vikt och megastora pattar..

    Nån som vet om Carolina Gynning har en blogg och vilken är adressen isf?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0