Hon fortsatte instinktivt med sin provisionsbaserade försäljaranda..

Kära vänner, att skaffa hemtelefon var lätt, IP-telefon genom bredbandet osv. men nu börjar samtidigt helvetet.. Telefonförsäljarna.. Det suger balle och jag orkar inte med dom. Ringde en kvinna nyss från nåt pensionsförvaltarställe som ville jag skulle betala 500 spänn för att dom skulle hitta bästa pensionsfonderna m.m. Hon som alla andra pratade och pratade och jag var bara tvungen att avbryta henne när fråga om jag förstod kom;
"Ja jag är med- men det låter som det är en robot jag pratar med- men det är lugnt"..

Hon reagerade knappt utan fortsatte instinktivt med sin provisionsbaserade försäljaranda.

Det är möjligt att det här är ett bra val men just nu vill jag veta vad jag har för pengar att inhämta först och främst och det vet jag inte än, därmed drar jag inte på mig nån som helst kostnad överhuvudtaget som jag inte behöver i dagsläget.. puh, så nej tack och adjö. Jag tog mailadressen för att bli fri roboten, hon skulle höra av sig igen.. Suck.

Visst finns det nåt som heter NIX va, eller fanns iaf? Där man avsäger sig telefonförsäljning!?

Ska kolla upp det snarast.

Kommentarer
Postat av: Smulan

Vi har nix. Jag skulle bli galen annars

2008-05-14 @ 16:15:46
URL: http://smulanspassioner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0