Blonds have more fun...!

  

Förlåt kära vänner men jag håller på bleker tillbaka håret blont.. Ni får säga vad ni vill, att jag passar bättre i mörkt, nu e jag sugen på blont, å blir det inte bra, eller känns obekvämt, blir det nog nån knallig röd.. =) Klippte mig en del också så det blev lite mer frisyr i väntan på att det ska växa ut en del igen..

Resultat kommer senare..

------------------------

Annars idag så har jag å Cindy suttit i parken å solat lite i eftermiddag och käkat sallad å druckit vatten. Inget parkvin idag tyvärr, men jag hoppas på lördag. =) Visst har jag blivit lite "brun" ändå, eller ska man kalla det fräknig?


Kommentarer
Postat av: Cindy

Jo solen tog bra fick bra mycket färg....

2008-05-30 @ 09:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0