8 öl å en gräshopper

Har nu gått intro två dagar och jobbat ett pass. Allt har gått jättebra och det känns bara finfint.

I torsdags efter andra intropasset så träffade jag upp C för att hänga med när hon skulle tatuera sig. Efter det gick vi en sväng å käkade och i några affärer sen tänkte vi fira med "en öl" för nya tattoon å jag ville fira in nya jobbet..


    
En öl kan aldrig jag och Cindy ta, det finns inte på kartan. Efter 4 tänkte vi dock ge upp och åka hem, klockan var strax efter 19, men då ringde Ola som bjöd oss på ytterligare en öl uppe i skrapan, såå fint var det där uppe. Sen blev det jägarn och till slut hamnade vi på Kvarnen. Fick gå ut med C till en telefonkiosk där hon spydde och sen tog en taxi hem, å jag å Ola var kvar å dansade nere i källarn på discot. Jag var den som drog sist, halv tre, vinglandes på cykeln hem där på morgonkvisten. Jag borde ha cykelhjälm och jag borde inte cykla efter 8 öl och en gräshopper (drink) bland stockholms trafik.....!! farligt.. Jag kommer nog dö på min cykel en vacker dag.

kul som fan hade vi iaf! Blir alltid roligast när man spontandricker! Efter en vinglig cykeltur kom jag iaf hem till slut på morgonen. Käkade några nävar nötter, drack resorb, mjölk å massa vatten, vid 9 på morgonen kändes det rätt okej men tog ändå två treo ifall bakfyllan skulle komma, men det gjorde den inte, tur nog, eftersom jag skulle på mitt första arbetspass igår. Började kl 13. Allt gick bra, men jesus så seg jag var när jag kom hem vid 20:30 och att inte tala om idag. Usch så trött jag varit.

Men som jag brukar säga, det var det värt! :)

Tack Ola å Cindy, ni e så bra, tra la la laaa. =)

Kommentarer
Postat av: Cindy

ha ha jaaa hade jättekul men blev för full hi hi ,puss o kram

2008-05-11 @ 19:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0