Avsaknaden av kärlek.

Jag är deppig idag. Otroligt deppig. Känns som jag aldrig kommer hitta någon att dela det här livet med. Som om jag alltid kommer vara själv. Jag, jag och bara jag.

Så jävla less på att käka mina middagar själv, att promenera själv, att handla själv, att inte ha någon att bry mig om som bryr sig om tillbaka. Att alltid vakna upp själv utan att ha någon att krama om pussa hej då innan denne går på jobbet.

Och nej vi snackar inte vänner här, för vänner har jag, och katter har jag, och en familj borta i norr som visserligen inte riktigt verkar förstå men ändå.

Vi snackar kärlek med stort K- nånting jag aldrig verkar få uppleva på riktigt. Vi snackar avsaknaden av kärlek snarare.

Jag är så trött, så less, allt är så grått idag. Jag vill bara försvinna. Slippa allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0